به وب سایت محصولات غذایی پاپلُس خوش آمدید.

چگونه همبرگر آماده را سرخ کنیم؟

همبرگر آماده یکی از انواع همبرگرهاست که میتوان آن را با روش های مختلفی مثل سرخ کردن، گریل کردن و… . برای خوردن آماده کرد. مزه همبرگرهای سرخ شده روی اجاق گاز می تواند به همان خوبی مزه همبرگرهای پخته شده در کوره باشند. طعام طلایی که بزرگترین سایت جهت اطلاع شما از قیمت کباب ترکی می باشد، در این مقاله به شما طرز پخت همبرگر آماده را آموزش دهد.

زمان لازم برای سرخ کردن همبرگر آماده

زمان پخت هر همبرگر : ۸ دقیقه
زمان پخت کامل هر همبرگر : ۱۳ دقیقه

طرز پخت همبرگر آماده

1. در ابتدا، برای سرخ کردن تکه های همبرگر منجمد در ماهیتابه، یک تابه را روی حرارت متوسط به مدت پنج دقیقه گرم کنید.

2. یک قاشق چای خوری روغن زیتون به ماهی تابه اضافه کنید. در چند مرحله و در هر مرحله چند تا از همبرگر هارا با فاصله های یکنواخت در تابه قرار دهید. اگر چاشنی همبرگرها کم باشد، آنها را با نمک و فلفل مزه دار کنید. حدود شش دقیقه آن را بپزید.

طرز سرخ کردن همبرگر

3. با استفاده از کاردک، همبرگر ها را برگردانید و شش دقیقه دیگر بپزید تا طرف دیگر نیز کاملا سرخ شود.

4. در این مرحله پنیر را به برگرها اضافه کنید. آنها را حدود شش دقیقه دیگر بپزید، تا همبرگرها کامل بپزند و به دمای تا 160 درجه فارنهایت برسند. برای بررسی دمای گوشت، دماسنج گوشت را در وسط همبرگر قرار دهید. اگر وسط همبرگر نازک است، می توانید دماسنج را در کناره های همبرگر قرار دهید.

5. پس از پخت برگرها، آنها را به ظرف پوشیده شده با دستمال کاغذی منتقل کنید تا مقداری از چربی اضافی آن تخلیه شود. سپس همبرگرها را داخل نان ها قرار دهید و آنها را با چاشنی ها و مواد افزودنی گرم سرو کنید. شما با انجام تمامی مراحل بالا باعث جمع نشدن همبرگر آماده می شود.

پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر این روند این ویدیو را نیز ببنید.

https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/oIB43/vt/frame

نکاتی برای یخ زدایی همبرگر آماده

بهترین روش برای یخ زدایی همبرگرهای یخ زده، نگهداری آنها برای چند ساعت در یخچال با دمای 40 درجه فارنهایت است. طبق گواهینامه خدمات ایمنی و بهداشت USDA، مواد غذایی که با استفاده از این روش ذوب می شوند، همچنین می توانند قبل از پخت چند روز ذوب شده و سالم باقی بمانند.

اما ساده ترین راه این است که همبرگر یخ زده را در یک کیسه پلاستیکی آب دار قرار داده و آن را در زیر جریان مداوم آب سرد و یا تغییر آب سرد در یک کاسه هر 30 دقیقه نگه دارید تا آب شود. گوشت را مرتباً برگردانید. هر گوشتی را که به این روش یخ زدایی شده است را فوراً بپزید.

همبرگر آماده

همچنین ذوب کردن همبرگر در مایکروویو برای چند دقیقه کارساز است، اما می تواند بر کیفیت محصول نهایی تأثیر منفی بگذارد. مایکروویو غالباً قبل از ذوب کردن یخ کامل قسمت داخلی همبرگر شروع به پخت آن می کند و با این کار می تواند باعث لاستیکی شدن گوشت همبرگر شود.

نکات ایمنی گوشت همبرگر آماده

  • برای اطمینان از ایمنی غذا، طبق گواهینامه خدمات ایمنی و بهداشت USDA، گوشت چرخ شده باید با حداقل دمای داخلی 160 درجه فارنهایت پخته شود (این دما باعث پخت بهتر برگر می شود) . دماسنج غذایی به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که یک برگر منجمد را در دمای مناسب پخته اید یا نه.
  • طبق گزارش کلینیک مایو، بدون توجه به نحوه درست کردن همبرگر در تابه یا فر، مهم است که گوشت چرخ شده را کاملاً بپزیم تا باکتری هایی مانند E. coli یا سالمونلا را که باعث بیماری های ناشی از غذا می شوند، از بین بروند.
  • برای بهترین نتیجه، همبرگرهای خود را در یک تابه صاف و روی حرارت متوسط تا زیاد بپزید. یک کاردک آماده داشته باشید. یک کاردک نازک و عریض به بهترین روش کاری می کند تا همبرگرها به سرعت پخته شوند. یک بشقاب را با دستمال کاغذی بپوشانید تا همبرگرهای پخته شده را در آن قرار دهید و روغن اضافی همبرگر ها توسط دستمال جذب شوند.
  • طبق گزارش انجمن قلب آمریکا گوشت همبرگر می تواند چربی کل و چربی اشباع شده داشته باشد که می تواند خطر بیماری قلبی را افزایش دهد. بر اساس USDA، یک برگر 3 اونسی ساخته شده با 80 درصد گوشت همبرگر بدون چربی، 15.1 گرم چربی کل و 5.75 گرم چربی اشباع دارد. در کل به شما پیشنهاد می کنیم که برای داشتن بهترین همبرگر حتما مقاله بهترین مارک همبرگر آماده و نیمه آماده را بخوانید.
همبرگر آماده

اگر نگرانی اصلی شما هنگام سرخ کردن برگر، ایمنی است. بهتر است بدانید باکتری ها به طور طبیعی در محصولات گوشتی وجود دارند. در نتیجه باید همبرگری بخرید که با تازه ترین گوشت گوساله چرخ شده درست شده و آن را در زیر 40 درجه فارنهایت منجمد کنید.

طرز پخت همبرگر آماده به صورت نیم پز در اجاق گاز

1. روغن را در ماهیتابه با حرارت متوسط تا زیاد گرم کنید. وقتی روغن شروع به سرخ شدن کرد، یک یا چند تکه برگر را درون ظرف قرار دهید.

2. یک طرف همبرگر را به مدت تقریبی 3 دقیقه بپزید. باید قهوه ای طلایی به نظر برسد.

3. سپس برگر ها را با استفاده از کاردک برگردانید و آنها را برای 4 دقیقه بیشتر بپزید.

4. دمای داخلی هر برگر را با یک دماسنج فوری بررسی کنید. همبرگرها را با رسیدن به 160 درجه فارنهایت بلافاصله با کفگیر از تابه خارج کنید.

همبرگر آماده

پیشنهاد می کنیم برای خوشمزه تر شدن همبرگر حتما مقاله انواع سس قارچ برای همبرگر را بخوانید.

خطرات سرخ کردن همبرگر آماده

هنگام جابجا کردن برگرها مراقب باشید روغن داغ پاشیده نشود. دسته تابه نیز ممکن است داغ شود، بنابراین از دستمال برای نگه داشتن تابه استفاده کنید.

سخن آخر

همانطور که می دانید همبرگر یکی از پرطرفدارترین غذاهای فست فودی است. در این متن سعی کردیم نکات و طرز پخت همبرگر آماده را به شما آموزش دهیم. ممنون که تا پایان با ما همراه بودید. امیدواریم با استقاده از این دستور العمل بتوانید غذایی خوشمزه و لذیذ را برای خود و عزیزانتان آماده کنید. نوش جان:)))

اشتراک گذاری